Roosendaal

Citymarketing wil Roosendaal echt op de kaart zetten

Pepijn Vermunt Pepijn Vermunt

Dinsdag 19 maart werd in Roosendaal door kwartiermaker Roland Jurriëns het startsein gegeven voor het nieuwe Citymarketing kantoor. Het doel van het nieuwe marketing kantoor is om Roosendaal aantrekkelijker te maken om te wonen, werken en recreëren.

Roosendaal moet volgens Jurriëns samen met de bewoners opnieuw op de kaart gezet worden. De verhalen die de Roosendalers zelf vertellen zijn hierin de sleutel volgens Jurriëns. “We gaan de Roosendalers zelf laten vertellen waarom ze hier wonen en werken. We laten hen zelf vertellen wat er nu juist zo leuk is aan deze stad. En ik ben ervan overtuigd dat als we allemaal ons best doen we over een paar jaar nog veel gaan horen over Roosendaal.”

Stad biedt mogelijkheden

Wethouder Cees Lok is het hier roerend mee eens: “Uiteindelijk wordt Roosendaal aantrekkelijk gemaakt door de mensen die er wonen en de ondernemers die er werken. Dit wordt mede mogelijk gemaakt door de Rosada Outlet en leisure park De Stok waar zich onder andere het zwembad, de golfbaan en de Indoor Skydive bevinden. Je kunt hier verder ook prima uitgaan, lekker naar de film of naar het theater, dus Roosendaal heeft in onze ogen gewoon heel erg veel te bieden”, aldus wethouder Lok.