Rosada wordt Designer Outlet Roosendaal

ROOSENDAAL - Designer Outlet Rosada verandert haar naam in Designer Outlet Roosendaal. Dat heeft de McArthur Glen Group, eigenaar van Rosada, maandagochtend bekendgemaakt.

Met de naamswijziging wil het outletcenter de samenwerking met het lokale bedrijfsleven en de gemeente versterken. Ook wil McArthur Glen de naamsbekendheid vergroten. “Deze naamswijziging versterkt onze band met Roosendaal en is onderdeel van onze gezamenlijke missie om de grootste winkel- en vrijetijdsbestemming van de regio te zijn”, zegt François Peeters van Designer Outlet Roosendaal.

Meer merken

Naast de naamsverandering komen er ook meer bekende merken bij. Zo opent zaterdag bijvoorbeeld een outletshop van Tommy Hilfiger. Ook zijn er plannen voor het toevoegen van een vestiging van een zeer bekende restaurantketen. Peeters: "Al onze centres staan ​​bekend om hun grote verscheidenheid aan merken, maar ook om het aanbod van services en entertainment, dat we voortdurend ontwikkelen en uitbreiden."

Bezoekers

De komende twee jaar wil het outletcenter groeien van 1,5 miljoen bezoekers per jaar naar twee miljoen bezoekers. Op de lange termijn wil men zelfs naar drie miljoen bezoekers per jaar.